Kreta!

Utomlandsresan börjar närma sig, jag längtar. Ska bli otroligt skönt att åka till värme och förhoppningsvis hinna bli lite brun inför studenten. På tal om studenten så beställde jag min klänning idag. Får se hur den sitter, hoppas verkligen den är bra.

Igår svängde jag förbi Fels som hade party, umgicks lite där sen åkte jag hem till Sosso. Fels ringde mig vi 01.00 att jag skulle komma tillbaka och hämta Madde. Skjutsade hem henne, du är väl fär söt maddis<3. Hoppas det gick bra att jobba idag.

Idag har jag inte gjort så mycket, sitter hemma hos pappa nu tillsammans med Mickis och Filip. Vi ska kolla på melodifestivalen sen, eller iaf jag och Mickis, ska bli mys<3. Länge sen jag gjorde något med dig syster.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: