Citron i håret.

Idag var det riktigt bra väder, vart sol & blå himmel hela dagen. Det var faktiskt första dagen som man inte har frusit på, det har blåst så in åt skogen mycket alla andra dagarna. Imorgon bär det av hemmåt, men får en heldag i solen dess för innan. Känns som den här veckan gått ruskigt fort, bara för man missade en hel dag pga av det försenade planet...

Får se om man har fått någon färg om man jämför sig med er där hemma. Har ju hört att det ryktas om att det vart fint väder. Men det är bra då kanske det är fint när man kommer hem också?

Hade citron i håret idag, vet inte om det blev så mycket blekare men kanske lite. Det blev som hårspray när det stelnade, rätt coolt eftersom håret blev alldeles lockigt också :)!

Nej nu ska jag duscha sen göra mig i ordning för en kväll i Chania.





(500 meter över havet, en liten väg som liknade cykelbanorna hemma,
branta stup, och en buss på det. Jag trodde jag skulle dö...)

kommer mer bilder när jag kommer hem<3



Postat av: Piinky

vilka härliga bilder =) allt bra med dig denna dag?



kram

2010-05-19 @ 17:48:09 -  http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: elinpelin:D

hej min älsklingsbella :D jag saknar dej också och jag tänkte skriva att jag inte kan på lördag för då ska jag åka och fiska med davve hos hans farmor och farfar eller så ska jag till min syster irene och fira henne, samt mig lisa fredrik och anders som har fyllt :) men på söndagen då om du kan:D?ag skriver här..för det blir ju så dyrt för mig:P du kan ju svara till min mobil om du vill:) puss älskar dej gumman<3<3 kul att ni har det bra :) avis ;)

2010-05-20 @ 14:28:33 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: