De närmar sig.

Kreta närmar sig, studenten närmar sig, vuxen världen närmar sig. Jag ser fram emot att ta studenten, men samtidigt inte. Borde jag inte känna att jag är redo snart? Hm. Eller sanningen är kanske så att jag gillar att plugga, gillar att umgås med alla i skolan. Sorligt att bara sluta sådär tycker jag..

Nu är det inte länge kvar tills jag, mickis och mamma ligger på stranden i Kreta och njuter av 1 veckas semester. Tror vi alla behöver det. Ska bli otroligt skönt att komma iväg och se något nytt. Spännande eftersom jag aldrig vart i Kreta. Så det ska bli riktigt roligt, och jag längtar längtar och längtar! Hoppas att dessa 11 dagar går fort nu.

Ska snart jobba, sen ska jag fara iväg en sväng. Kommer hem på torsdag igen. Så vi ses!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: