Hemma i Sverige igen!

Sitter på balkongen i Sverige idag, igår var det Kreta. Rätt farcinerande hur fort man kan ta sig till ett ställe och sedan ta sig tillbaka. Det är coolt, att ens ett flygplan kan flyga tycker jag är mäktigt. Hemresan gick bra. Det var en del turbulens över Grekland men annars var det lungt. Måste säga att jag blev förvånad över värmen som var när vi landade och då var klockan ändå 03.00! Riktigt underbart, och fy sjutton va alla träd & blommor har slagit ut. En svensk sommar är otroligt vacker. Måste dock säga att jag längtar tillbaka till Kreta miljön.

Det har i vilket fall vart en underbar vecka i Kreta. Trots att vi förlorade en hel dag i solen men det är tyvärr saker som kan hända. Det är ju såna här resor man kommer ihåg att berätta om sen. Resan bestod utav skratt, drinkar, bad och solning. Och får inte glömma att nämna vindarna. Fyfan det blåste nästan storm vissa dagar. Det är första gången jag frusit när jag vart utomlands! Men det var en riktigt bra resa och jag är glad att jag följde med våran snälla mor som gav oss denns resa i studentpresent. Tack mammi<3

Upptäckte just att det var ett getingbo under bordet på balkongen inte konstigt att det var så mycket getingar... Så nu har jag slagit bort det och hoppas på att få vara i fred i solen ett tag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: