Klassfest!

Vart en kanon lyckad klassfest, tur att den blev av. Jag var otroligt trött så jag följde inte med ut, men jag hoppas att ni som var ut hade det riktigt bra. Kvällen började med att Ludde kom hit, satt och snackade lite på balkongen. Efter tiden droppa det in allt fler från klassen. Spelade kubb & grillade med de sämsta briketterna i hela universum tror jag. Vi fick aldrig fart på det riktigt, men när vi skulle gå in igen upptäckte vi att det var glöd på varenda brikett. Vet inte om det var vi som hade otroligt dåligt tålmod eller va det var.

Var i alla fall en kanon lyckad kväll. Jag kommer att sakna er när det är över. Som Ludde sa "en gång op07B:are alltid op07B:are". Det är liksom nu vi blivit en klass, varför börja vi inte allt de här roliga lite tidigare!?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: