Mösspåtagning!

Idag var det mösspåtagning i konsert huset. Jag hade sagt till alla att de inte skulle försova sig och den enda som gör det är jag.. Hur lyckas jag!? Jaja. Jag hann i alla fall i tid, det var att stå på plattan ner, nejdå. Det var i alla fall en bra mösspåtagning. Rektorn höll ett tal, vi tog kort och skålade med lite champagne osv. Jag tycker det var himla trevligt. Sen skrek vi lite "OP07B TJAALALALLA" sen vart det lite "Åh så finns det dom som har flera 100 dagar kvar". Jag älskar denna stämning som var idag, men samtidigt vet jag att den känslan kommer vara slut snart. Nedräkningen har verkligen börjat.

Nu blir det att fara till löga på volleyboll träning!



Jag kommer sakna allt. Säger som Jenny. Jag kommer till och med
sakna vägen till matsalen när det är så där kallt, kommer sakna alla
skratt, alla knasiga grejer man gjort, alla lärare, våran vägledare
Johanna, klassen, skolan, allt. Det har vart bra, otroligt bra.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: