Sagolikt.

Oj balen var över förväntan. Det kändes precis som i en saga. Jag har alltid velat bära en fin klänning, fin frisyr med vacker sminkning osv. Allt vart lyckat ikväll på den fronten. Kände mig riktigt fin i det där kläderna även om det var så långt ifrån jag som det kunde bli. Jag vill tacka Madde som gjorde ett otroligt jobb med uppsättningen, håret höll sig hela kväll, sminkningen med. Vart riktigt nöjd, så tack stumpan! Sen vill jag även tacka Sosso och alla andra som kom och fotade och kollade. Det uppskattar jag verkligen. Hur roligt som helst.

Det här kanske var en försmak på studenten, kvällen bjöd på massa skrikande och tjoande, mat, dans och en härlig kväll med vännerna. Det kändes som man har väntat på detta så länge sen är det över så fort. Jag är tacksam att jag gick på denna bal, ångrar det inte alls. Det var alldeles alldeles underbart.





















Avslutade med detta kort, visste inte riktigt vilka jag skulle lägga upp. Det kommer finnas mer kort på facebook eftersom alla kort läggs ut där. Eller i alla fall nästan! Tack igen för en kanon lyckad dag alla som hart gjort detta till en oförglömlig dag. <3
Postat av: karin

Fin du va gull :M

2010-05-10 @ 18:05:26 -  http://kkoskinen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: