Senare idag!

Senare idag åker jag, skulle egentligen kunna säga imorgon. Men imorgon vid den här tiden är vi förhoppningsvis i Kreta, om planen går som det skall. De har nämligen ställt in flyg till Grekland igen. Jag måste åka, jag vill verkligen det. Har längtat så mycket. Ska i alla fall bli jättekul att se ett nytt land, har aldrig vart i Kreta! Har hört att det skall vara väldigt fint, så jag ser verkligen fram emot en vecka tillsammans med er Mickis & mammsi.

Ha en bra vecka här hemma så hörs vi när jag kommer hem & då bjuds det på bilder.

Postat av: Sandra

som jag sa, är inte ett dugg avundsjuk ;) hoppas du får det riktigt nice där borta. ta med dig en snygg grek till mig om du hittar :D

2010-05-13 @ 01:53:35 -  http://girpapo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: