Snart, alldeles snart!

Sitter i skolan, har haft klassmöte. Nu har vi vårat student schema klart. Det börjar nästa vecka och vi ska göra saker varje dag fram till studenten. Det vill säga att vi bara har festen kvar. Jag ser fram emot dessa två veckor. Om två veckor den här tiden, har vi precis sprungit ut från terassen. Förstå, 2 veckor. Det kommer att gå så fort.

Om 1 ½ h ska jag skriva mitt sista prov. Det absolut sista provet i skolan, känns konstigt att säga så. Det är ett psykologi prov som jag egentligen skulle skrivit när jag var i Grekland. Håll alla tummarna för mig, det här ska gå vägen. För efter det kan jag säga "jag har bara festen kvar".

Underbart skönt, allt slit. Nu ska jag tillsammans med klassen njuta av dessa veckor som är kvar. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: