Solväder

Idag var/är det sol i Motala. Vart en kanon bra dag. Har vart alltifrån att fotat till att shoppat. Det började med att vi åkte till ett badställe här i Motala som jag kan tänka mig vara underbart på sommaren, det var en lång sandstrand, härlig utsikt över vattnet och någon liten kiosk som var stängd nu eftersom det inte är säsong. Fotade lite där, kände mig som ett liten barn igen när jag sprang runt på stranden.

Vi drog vidare till slussarna, riktigt fint var det. Jag gillar alla nya ställen jag ser. Tänk bara hur mycket man inte hunnit sätt än? Det måste ju finnas så mycket mer mina ögon måste se innan de är försent.

Tog en fika på ett mysigt fik vi vattnet, var en kanon bra dag ute i vårvädret. Självklart kunde jag inte hålla mig från shoppning. Vart ett par jeans shorts och ett par spetscykel byxor under det. Tänkte att jag inte kunde fara till Kreta utan jeans shorts, så nu är det fixat.

Ikväll blir det att laga carbonara eftersom det blev taco igår.

Jag älskar livet!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: