Stockholm

Imorgon bär det faktiskt av till Stockholm med Madde, det ska bli kul. Ska hjälpa henne och vara lite smakråd när hon shoppar. Ha det trevligt och bara umgås. Åker strax efter 10, så är vi där runt 12. Jag har ett prov kvar skolan, sen är det bara festen kvar, festen kvar, festen kvar. Nej det ska bli roligt, ser fram emot att vi hittar på saker med klassen nu sista. Eller? Åkte förbi hallsta för att hämta min internet dosa så jag kunde föra över lite pengar, otäckt med alla avspärrningar. Jag blir illa till mods när jag tänker på hur mycket hat det finns på denna jord. Hm det är tråkigt och obeskrivligt.

Nu ska jag hoppa ner i bingen och sova lite tror jag, så att man orkar upp imorgon. Man måste vara utvilad när man ska vara en heldag i storstaden.


Sommarkänslor, och jag bara älskar det!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: