Hur kan jag vara så trött?

Trött, orklös, omotiverad.
Det förklarar mig väldigt bra för tillfället. Jag är inte så sugen
på att göra saker längre. Inte ens träna! Då är det någon som inte
stämmer om jag inte ens är sugen på det. Skulle helst bara vilja sitta
hemma och mysa ner mig i en filt eller kanske fara utomlands.
Det skulle inte vara helt fel. Satt och drömde mig bort i jobb bilen
när jag hörde "waka waka", tänkte på Turkiet resan. Herregud.
Det räcker att säga det, och det räcker verkligen med att Sosso vet vad jag
pratar om..
Nej hur vore det inte att resa bort i en månad eller mer och bara njuta.
Ta dagen som den kommer och bara få känna att man lever.
Sova ut vilken dag man ville, bada, sola, göra saker som man inte
skulle göra hemma i Sverige. Jag är trött på Sverige, mörkret och
kylan. Allt är ju likadant hela tiden..
Man vaknar, går till jobbet, jobbar, jobbar, jobbar. Slutar, hem, äter, tränar.
Sen efter träningen duscha och dona. Kolla tv sen sova igen.
Så snälla, om någon med massa pengar läser detta. Kan inte du då bjuda
mig på en resa till solen? Eller något liknande. Man kanske ska köpa sig
en trisslott idag. Nej visstja, Swedbanks elektrons kort fungerar ju inte...
Bitter idag.
Postat av: Anonym

Grymt snygg bloggdesign! / Tvilling

2010-11-16 @ 18:37:00 - 
Postat av: mamma

Gu... vad fin du är kramar

2010-11-16 @ 19:23:59 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: