Jobb time, & Nostalgi

Nyss kommit hem från jobbet. Är min jobbhelg denna vecka. Det är rätt kul att jobba på helgerna även om det är rätt jobbigt. Konstigt nog är det jobbigare än att jobba på dagarna, kan ju ha med att göra att det är lite stressigare. Jag vet inte! Men det var roligt idag, kanon grupp man jobbar med. Er gillar jag minsann!

Sitter och kollar på lite kort på datorn, det räcker att säga nostalgi. Jag vill göra massa saker igen, minnen väcker många känslor. Jag vill ut och resa, men med vilka pengar och vilka semesterdagar? Ska nog börja samla ihop en riktigt kluns med pengar sen ska jag bara ut och resa. Vilka ska med? Sosso, Elin?

Förhoppningsvis åker jag i alla fall bort över nyår tillsammans med Oscar. Det vore underbart. Jag hoppas, längtar och vill!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: