Linköping

Nu var denna helg slut. Har vart en underbar helg tillsammans med syskonen. Önskar att jag kunde bo här eller ha er lite närmare så man kunde ses mer en bara en gång i månaden. Om det ens blir det! Jag saknar er alldeles för mycket när jag inte är med er.
Igår vart det i alla fall förfest hos Rasmus. Det var riktigt roligt, det var tema "pride" på NH. Jag måste säga att vissa verkligen levde sig in i rollen. Det var i alla fall en riktig lyckat förfest. Se drog hela ligan vidare till NH. Det bjöd på skratt, dans och en sjukt rolig utgång. Syrran och jag släppte verkligen loss och förstunden frågade jag mig själv varför jag bor i Hallsta av alla ställen i hela Sverige?!!
Sitter på tåget nu påväg tillbaka i alla fall. Känns väl sådär. Finns bra saker med Hallsta med, men aa. Jag är bara trött på det. Samma sak dag ut och dag in. Det borde ske en förändring och det är snart känner jag.
Lycka till på matchen idag Mickis & KVK. <3
<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: