Lussekatter!

Idag har jag bakat lussekatter. Jag har aldrig gjort det förut så måste säga att jag är nöjd. De vart väldigt goda dessutom. Fick sällskap av världens bästa människor, Elin & Oscar. Massa mys! Vi drack glögg och åt lussekatter. Myspys<3
Nu blir det att träna sen stan med Oscar, bio & middag. Jag tycker om dig väldigt mycket ska du veta.<3
Postat av: Camilla

Du är så duktig gumman, hoppas det smakade bra. kramar

2010-11-30 @ 18:43:46 - 
Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

va gulligt det var men polkagrisar i adventsljusstaken :D

2010-11-30 @ 21:25:50 -  http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Bra jobbat! Ser jättefina ut,hoppas allt är bra!! KRAMAR

2010-12-02 @ 14:33:04 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: