Trött på alla vardagsbloggar?

Om ni är det, kan jag föreslå att ni börjar läsa denna blogg http://skavitaenslirr.devote.se/. Det är min vän som bagpackar runt om i Världen. Spännande att se vars det håller hus och vilka drömmar som slår in. Rätt mysigt att sitta i Sverige i detta höstväder och se varma sommarbilder. Jag hoppas verkligen ni har det bra Fels & Matilda. Jag saknar dig här hemma. Men du kommer väl snart hoppas jag, du måste ju ha hur mycket som helst att berätta om sen. Så jag tycker att ni kan kolla in denna blogg. Väldigt rolig att läsa.

Förövrigt så har jag volleyboll match idag, kommer nog inte spela. Men ska vara ombytt, det är första matchen efter operationen. Det känns bra, det känns som jag vunnit över min egen skada. Jag trodde aldrig jag skulle få spela volleyboll igen, men jag fick det. Och jag är förbaskat glad för det. Nu är det bara en ganska lång väg tillbaka innan jag är helt återställd om jag nu blir det. Men som sagt, jag sitter i alla fall ombytt igen. Jag är 1 i laget, det känns bra. Tack för ert stöd bruttor. Speciellt till dig Carro & Johanna. <3 Nu kör vi kvk.



<3
Postat av: Anonym

Åh, så jag saknar er tjejer. Håller alla tummar jag kan här borta i linköping att ni vinner div 2 och har ett skitbra volleyboll år. Var och en av er är skitduktiga!

2010-10-30 @ 18:58:58 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: