Plugg, sa jag!

Ja jag vet inte vad det är med mig, lat kanske det heter? Det har snart gått en halv skoldag och jag har inte ens öppnat böckerna, nej nu får det bli en skärpning. Det är faktiskt snart den 5 maj, det kommer att gå fort så in åt katten. Var i alla fall på Hallstahem idag och skrev på kontraktet för den nya lägenheten, jag längtar. Det kommer nog att bli super! Vi får se när jag flyttar in bara, antingen 1/6 eller 1/7. Bäst vore ju att flytta in den första juni med tanke på att jag fortfarande inte slutat skolan då, så det är ju inge jobb just då. Vi får helt enkelt se hur det blir.
Underbart att solen börjat värma också, känns som vår ute!
Gammalt kort sen jag & mammi var i Egypten, nu vill jag ha sommar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: