Tenta plugg

Nyss börjat tenta plugga, sjukt nervös blir jag. Känns som allt jag tidigare läst bara är borta och de jag läser nu är helt nytt (fast jag redan har läst det). Anmälde mig i alla fall till tentan idag, så nu är det bara att ge järnet fram tills den 5 maj. Sen får vi se hur det går. Det får bära eller brista, men hoppas självfallet på att det hållet.. Så nu vet jag vad jag skall göra de kommande dagarna.
Ska på möte på Coop vi 16.00 därefter blir det att träna boxning med Sosso, ska bli roligt. Eftersom vi inte körde förra veckan pga jobb.. Det är i alla fall riktigt roligt att få slå av sig lite granna!
Snart ett år sen vi sågs sist gumman, det är faktiskt
inte okej. Vad hände med våra planer?? Vi som skulle
träffas på sommaren och jag som skulle fara upp med
bilen och hälsa på dig, hm.. Det måste vi ändra på.
Jag saknar dig sjukt mycket och jag skulle
inget hellre än att få träffa dig snart.
Du är en underbar vän Matildo. <3
Postat av: Ayim

Tack Bellis :D Men häng med ut på fredag, det blir iaf jag, Lars o Emelie från coop som ska festa. Hade vatt skitkul. O föresten du fixar tentan!

2011-04-11 @ 22:25:10 -  http://ayims.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: