Torsdag, två arbetsdagar kvar.

Hallojsan.
Dags att uppdatera. Det är bara två arbetsdagar kvar nu, så skönt. Fast ändå inte! Trivs väldigt bra på mitt kära jobb. Men det är ju inte sista passet för gott, men sista innan semestern. För om 4 ½ dag sticker jag & mina kära vänner till Grekland, kan det blir bättre? Längtar nästan ihjäl mig nu, ska bli riktigt nice.
Nyss vart ute och sprungit på björnön + lite fys. Gick helt okej, inte riktigt nöjd. Tungt med andningen tror det är för att det är äckligt mycket gräsklippare ute! Nya tag imorgon, då blir det gymet sen blir det middag med mina töser. Hoppas på bra väder imorgon kväll för då blir det nog balkonghäng, med lite vin & god mat. Skulle kännas bra.
På måndag måste jag fixa det innan avresan, måste växla det sista pengarna och köpa lite nya skor! Undra varför man alltid ska vara ute i sista minuten, haft hela sommaren på mig? Men nej jag fixar det några timmar innan jag åker. Känns inte riktigt bra men det ordnar sig nog.
I Grekland blir det till att pressa 2 veckor!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: