Underbart

Underbart att HSK har dragit igång igen. Idag blev det boxning, riktigt roligt. Det har gjort om passen lite så det är lite mer blandat kondition och styrka. Det gillar jag, var riktigt roligt och jag var skapligt trött i låren efter. Efter vart det att fara hem och äta kyckling och ägg, mycket gott. Imorgon tänkte jag att jag skulle ta mig till gymet och köra lite. Får se om jag kanske ska köra lite kondition imorgon också.
Älskar att min motivation har börjat bra denna höst. Känner mig riktigt taggad och tror att det kommer bli en riktigt bar träningshöst. Ska se till att det blir det i alla fall, har vart ett riktigt bra träningsår hittills. Nu gäller det bara att klara mina mål innan januari 2012. Vi får se om jag klara det eller inte, men jag måste verkligen ligga i.. Det ska tamifan i mig gå.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: