Finbesök

Idag efter skolan fick jag finbesök utav några kollegor från Attendo,
det var super mysigt och tack för den fina presenten. Väldigt kul att
träffa er igen. Efter det blev det att fara till gymet och pressa axlar/armar.
Kändes riktigt bra idag, imorgon blir det kondition eftersom det är
volleyboll träning och benfys på kvällen. Imorgon är det seminarium,
så blir att tagga inför det imorgon. Håll tummarna för mig & gruppen.
Roooookie!
Postat av: Linda

ah, niiice. :) Det vet jag faktiskt inte, jag gick till deras affär. =) Hehe, men du får säkert hämta ut de.

2011-02-07 @ 22:41:15 -  http://norgelinda.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag ska hålla tummarna, jag lovar. Lycka till! Kram

2011-02-07 @ 22:42:56 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: