Inlämningsuppgift.

Inte bloggat på ett tag, har delvis berott på den underbar hemuppgiften jag har jobbat med i några dagar. Förhoppningsvis börjar den närma sitt slut nu, vi får se. Det är svårt att få med alla grejer som skall vara samtidigt som det ska se snyggt ut. Jag önskar att jag hade tränat på detta innan jag började på högskolan, men det är som det är. Bara kämpa på.
Idag är det träningsmatch med B-laget i volleybollen, ska bli roligt. Få spela lite! Sen på kvällen blir det att fira Amanda som fyller 18 imorgon, så nu blir även hon en stor flicka..
Annars har det inte hänt så mycket under veckan, blivit en del träning. Känns otroligt bra måste jag säga.
---

Hjälp gatubarnen i costa rica (www.gatubarn.nu) och skänk lite pengar.
Genom att skriva "gatubarn 20" till 72550. Så har du gjort en god gärning idag!
Jag gjorde det precis!:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: