För mina fina vänner.

Jag är så förbannat nöjd att jag har er, vänner.
Ni som förgyllar ens dagar och kvällar genom att egentligen bara vistas i samma rum. Någon att lyssna på och någon att kunna prata med. Det är ni som gör att jag klarar av vissa saker bätter, och det är ni som lyssnar när jag gör vissa saker sämre. Jannica, Frida och Sussie var nyss här på en fika. Ni är kanon bra & jag värdesätter er högt. Det är så skönt att bara få prata av sig ibland, med er som verkligen vill förstå.
Egentligen ville jag bara skriva detta inlägg för att skriva att jag faktikst är nöjd med mitt liv. Jag har så mycket som andra kanske inte har. Jag har ett hem att gå till varje dag, jag har en underbar familj och underbara vänner som jag kan prata med varje dag om jag så vill, jag har mat och ett fantastiskt jobb. Jag kan träna exakt hur mycket jag vill eftersom jag har två helt fungerande ben att springa på. Och jag är faktiskt nöjd, även om det kan kännas riktigt hopplöst ibland. Jag är nöjd att vara den jag är. Tack vare er, vänner.
Motljus men va gör det!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: