Imorgon vid den här tiden.

Länge sen sist, jag vet.
Kanske inte ens är några som läser den längre? Med tanke på mitt långa uppehåll.
Men det spelar ingen roll, jag skriver ändå. Speciellt nu. Jag måste filtrera mina tankar lite.
Imorgon vid den här tiden sitter jag troligen och skriver anatomi, fysologi tenta. Eller så är jag klar,
jag hoppas ju verkligen att jag klarar denna. Skulle vara så otroligt skönt, men ska jag vara helt
ärlig så tror jag tyvärr inte det räcker den här gången. Tycker jag har pluggat hur mycket som helst.
Men varje dag dycker det upp något nytt man inte kan. Ja, det är inge annat än en frustrerande känsla
man känner när jag vet att det kanske inte kommer räcka. Känner panik över att det är så mycket man
borde lära sig, men som inte verkligen inte vill sätta sig. Har pluggat hela dagen idag och huvudet känns
som ett bowlingklot, iaf lika tungt. Det är inte så mycket att göra åt det nu. Det jag kan nu det kan jag
och resten kommer inte att fastna. Så jag har tagit en paus från böckernas värld och tänker göra något
kul nu.
Sen vill jag passa på att gratulera syster till sjukgymnast examen, som har klarat allt detta plugg. Stolt!
Förlåt att jag inte kunde komma med och kolla på dig, men jag kände att jag ville göra det yttersta för
att lära mig det jag behöver. Du är bäst.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: