sol, studenter, tenta.

Vaknade av att det var strålande väder 08.00. Var bara att dra på sig träningskläderna och gå ut på morgon promenad tillsammans med Calle, det var trevligt. Så himla skönt att gå på morgonen, dels för att man blir pigg och att man får en bra start på dagen. Vart att äta frukost sen, nu sitter jag och peppar mig själv inför tentan.
Snart dags att skriva den, jag ska göra mitt bästa men kan jag tyvärr inte bidra med. Idag är det studenten i västerås också, exakt ett år sen vi tog studenten idag. Jag vill göra det igen! Vilka minnen som strömar genom huvudet idag, det var i alla fall en helt fantastisk och oförglömlig morgon/dag/natt. Som alltid kommer att betyda mycket. Jag hoppas alla studenter i år får känna den känslan, lycka. Jag kom & tänka på hur mycket jag egentligen har hunnit med det här året. Fått fast jobb, flyttat gånger 2, börjat plugga (igen!?!), rest & haft det bra.
Nej nu ska jag sluta filosofera så mycket och börja röra mig ner mot bussen som ska ta mig till den förbaskade tenta salen...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: