Börja vänja sig..

Det är bara inse att det kommer att vara så här, att det är så här det kommer att bli.
Det gör förbaskat ont vissa dagar men vad ska jag göra. Alla gör sina misstag och så även jag.
Det är först efter man märker hur otroligt ont det gör. Jag vet att jag borde
skärpa mig, ta mig i kragen och blicka framåt. Men det är småsaker som får mig att falla
tillbaka. Små saker som egentligen man inte ens tänker på, men det är när det blir förändring
som de märks, och det gör ont. Riktigt ont! Ibland önskar jag att bara kunde ta det med en
klackspark och vara glad över det jag fått vara med om. Men det är inte så lätt alla gånger.
Sanningen är väl den att jag måste inse att det är mitt eget misstag som jag får leva med.
Ibland känns livet som ett slag i magen, man försöker resa sig upp men smärtan hindrar än.
De är dagarna som dessa som allt bara är svart, vill bara lägga mig under täcket och inte känna något...
Postat av: Josefin

Finns här hjärtat, när som helst <3 Puss!!

2011-09-23 @ 22:46:20 - 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: